۱. تبلیغات اسپانسر اینستاگرام بر پایه اطلاعات جمعآوری شده از کاربران اینستاگرام است و شما می توانید به تفکیک رده سنی، جنسیت، استان، علاقه مندی و حتی سیستم عامل تلفن همراه در آن تبلیغات نمایید.
۲. تبلیغات اسپانسر اینستاگرام به طور اختصاصی و از پیج اینستاگرام کسب و کار شما منتشر می شود و نیازی نیست که کاربر تبلیغات شما را از طریق دیگر پیج های پرمخاطب ببینید.
۳. در سرویس اسپانسر شما قادر خواهید بود تا بودجه ای که برای تبلیغات در نظر گرفته اید را بر اساس اکشن های گوناگون از جمله Reach، Video View, Engagement, Click مدیریت نمایید و همین امر تاثیر بسزایی بررسی کیفیت تبلیغات انجام شده خواهد داشت.
۴. تبلیغات اسپانسر حتی در حالت پست دارای یک Button می باشد که قابلیت لینک کردن به هر لندینگ پیجی را دارد و همین مورد باعث میشود که شما حتی از طریق تبلیغات Feed اینستاگران به لندینگ پیج خود ورودی داشته باشید.
حتما بخوانید: بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام